Απο την όραση λαμβάνουμε το 70% των πληροφοριών που παίρνουμε από τον έξω κόσμο μέσω των πέντε ασιθήσεων μας. Η όρασή μας όμως είναι απλά ο διαβιβαστής κάποιων πληροφοριών προς τον εγκέφαλο και στην συγκεκριμένη περίπτωση η διαφήμιση εκμεταλεύεται την ιδιότητα του να υποθέτει το μέγεθος και την απόσταση των αντικειμένων συγκρίνοντας μεταξύ τους τα σχετικά μεγέθη που έχουν.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ:
Δεν υπάρχει κάποιο τρικ απλά ο εγκέφαλος βγάζει λάθος συμπεράσματα επειδή κάνει υποθέσεις για να καλύψει την αδυναμία της όρασης.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ:
Δεν υπάρχει κάποιο τρικ απλά ο εγκέφαλος βγάζει λάθος συμπεράσματα επειδή κάνει υποθέσεις για να καλύψει την αδυναμία της όρασης.
1 σχόλιο:
πολυ καλο,σχεδον απιστευτο,δεν το καταλαβα απο την αρχη!!
πολυ εξυπνο !! ευη
Δημοσίευση σχολίου